۵۰% تخفیف ویژه طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی

افزونه WP Hide Security Enhancer تغییر پوشه‌های اصلی وردپرس

افزونه WP Hide Security Enhancer کارش چیه ؟

گاهی اتفاق می افتد که شما دوست ندارد ردپایی از وردپرس در سایت خود داشته باشید که این موضوع در امنیت سایت هم تاثیر گذار هستش امروز با افزونه WP Hide Security Enhancer در خدمت شما هستیم که راه آسان برای پنهان کردن کامل پرونده های اصلی وردپرس ، صفحه ورود به سایت ، افزونه و … جلوی پای شما قرار میدهد و هیچ کس نمی داند شما در واقع از وردپرس می کنید.

افزونه تغییر پوشه‌های اصلی وردپرس

با افزونه ها و قالب سازگاری دارد

عملکرد هیچ افزونه و قالبی را تحت ثاثیر قرار نمی دهد و دخالتی برای هیچ از آنها ندارد.

هیچ پرونده و دایرکتوری تغییر نمی کند !

هیچ پرونده و دایرکتوری در وردپرس شما تغییر نمی کند و همه چیز به صورت مجازی پردازش می شود! کد افزونه از تکنیک های بازنویسی URL و فیلترهای وردپرس برای استفاده از کلیه قابلیت ها و ویژگی های داخلی استفاده می کند. همه چیز به صورت خودکار انجام می شود ، اصلاً نیازی به مداخله شما نمی باشد .

مخفی کردن واقعی فایلها و افزونه های اصلی وردپرس

این افزونه نه تنها اجازه می دهد آدرس های پیش فرض شما تغییر کند ، بلکه پیش فرض ها را پنهان و مسدود می کند! سایر افزونه های مشابه ، فقط شل ها را تغییر می دهند ، اما پیش فرض هنوز در دسترس است .آدرس های پیش فرض ورود به سایت خود را از wp-admin و wp-login.php به چیزی کاملاً دلخواه تغییر دهید. کسی دیگر نمی داند که از کجا برای ورود و یا هک کردن سعی کند.

امکانات اصلی افزونه

آدرس ورود سفارشی
مسدود کردن آدرس ورود پیشفرض
برای مخفی کردن ساختار ، دسترسی مستقیم به پوشه را مسدود می کند
نام پرونده wp-login.php سفارشی
wp-login.php پیش فرض را مسدود می کند
wp-signup.php پیش فرض را مسدود می کند
مسدود کردن API XML-RPC
مسیر جدید XML-RPC
تغییر ادرس تم سایت
سفارشی سازی نام پوشه wp-include
مسیرهای پیش فرض wp-include را مسدود می کند
محتوای wp-include را مسدود می کند
سفارشی سازی URL پلاگین
تغییر آدرس اینترنتی افزونه
تغییر نام پوشه Uploads
مسدود کردن پوشه فعلی Uploads
نسخه وردپرس را حذف میکند
و خیلی امکانات دیگر که در ادامه با آنها آشنا می شویم .

آموزش نصب و تنظیمات افزونه WP Hide Security Enhancer

خوب پس از دانلود و نصب این افزونه ( اگر در نصب افزونه ها مشکل دارید اینجا کلیک کنید ) که لینک دانلود از مخزن وردپرس برای شما در انتهای این مقاله گذاشته شده است قسمتی به نام WP Hide در پیشخوان وردپرس شما نمایان می شود .پس از کلیک بر روی آن تنظیماتی ظاهر می شود که به تک تک آنها می پردازیم پس با ما همراه باشید .

تنظیمات افزونه WP Hide Security Enhancer
تنظیمات افزونه WP Hide Security Enhancer

بخش Meta

Remove WordPress Generator Meta: متاتگ‌های اصلی وردپرس، نظیر تگ‌های Wp-content را از آدرس فایل‌ها و به طور کلی هسته وردپرس حذف کنید.
Remove Other Generator Meta: با فعال‌سازی این گزینه نیز می‌توانید کدهای فرعی مربوط به وردپرس را غیر فعال کنید.
Remove Shortlink Meta: شورت‌کد مربوط به صفحات و مطالب وردپرس خود را غیر فعال کنید. این نوع URL به صورت site.com/p=17 در دسترس است که می‌توانید نوع آن را با استفاده از این افزونه تغییر دهید.

Remove DNS Prefetch: این قسمت  DNS های داخلی مربوط به وردپرس را غیر فعال کنید.
Disable output the REST API link tag into page header: با استفاده از این قسمت می‌توانید کدهای مربوط به وردپرس را که در سربرگ (Header) سایت شما قرار می‌گیرند را حذف کنید.
Remove rsd_link Meta: با استفاده از این قسمت می‌توانید تگ rsd_link را از سورس سایت وردپرسی خود برای تغییر مسیر پوشه‌های اصلی در وردپرس حذف کنید.
Remove adjacent_posts_rel Meta: با استفاده از این قسمت می‌توانید تگ adjacent_posts_rel را از سورس سایت وردپرسی خود حذف کنید.
Remove profile link: با استفاده از این قسمت می‌توانید لینک‌های مربوط به پروفایل نویسندگان وردپرس را که به صورت site.com/author/admin نمایش داده می‌شود را تغییر دهید.

بخش Rewrite

Wp content:  آدرس فایل‌هایی که در مسیر wp-content قرار دارند را تغییر دهید.
New Content Path:  باید آدرسی را که می‌خواهید فایل‌های این مسیر در آن قرار بگیرند را وارد کنید و تغییر مسیر پوشه‌های اصلی در وردپرس را فراهم کنید.
Block wp-content URL: برخی از آدرس‌های مربوط به وردپرس خود را تغییر دهید.

 

دانلود افزونه

دانلود افزونه از مخزن اصلی وردپرس