۵۰% تخفیف ویژه طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی

رفع مشکل کار نکردن افزودن پرونده چند رسانه‌ای وردپرس

رفع مشکل کار نکردن افزودن پرونده چند رسانه‌ای وردپرس

چه دلیلی برای عدم کارکرد درست دکمه افزودن پرونده چند رسانه‌ای در وردپرس وجود دارد؟
این مشکل به علت وجود اسکریپت‌های متضاد یا بارگذاری درست فایل rtl موجود در افزونه‌ها و قالب است.

در واقع ویرایشگر وردپرس برای تمامی دکمه‌های موجود از جاوا اسکریپت کمک می‌گیرد. یک ناسازگاری می‌تواند باعث از کار افتادن دکمه‌ها شود. همان‌طور که باعث از کار افتادن دکمه افزودن پرونده چند رسانه‌ای در وردپرس شده است.

روش حل مشکل

یکی از روش‌های سریع برای حل این مشکل قرار دادن قطعه کد کوتاه زیر در فایل wp-config.php است. شما باید این قطعه کد را دقیقا قبل از پیام “That’s all, stop editing! Happy blogging” قرار دهید.

define('CONCATENATE_SCRIPTS', false );

این کد به راحتی می‌تواند امکان بارگذاری درست دکمه‌ها و هماهنگی جاوا اسکریپت را ممکن سازد. معمولا پس از اضافه شدن این قطعه کد اگر به ویرایشگر وردپرس مراجعه کنید، دکمه مذکور به درستی کار می‌کند.

روش‌های دیگر

البته بسیاری از کاربران در این مواقع با غیرفعال کردن تمامی افزونه‌ها و قالب مشکل را تست می‌کنند، گاهی ممکن است تداخل بین افزونه‌ها یا قالب وردپرسی باعث چنین اتفاقی شود. پس این روش نیز می‌تواند کارساز باشد.

جمع‌بندی

بخش‌های متعددی در وردپرس از جاوا اسکریپت تبعیت می‌کنند. یکی از این بخش‌ها دکمه‌های موجود در ویرایشگر وردپرسی است. به همین دلیل گاهی ممکن است با تداخلاتی رو به رو شویم. البته نگران نباشید برای رفع آن‌ها همیشه راهکارهایی وجود دارد. در مقاله امروز نیز یکی از مشکلات رایج در مورد کار نکردن دکمه افزودن پرونده چند رسانه‌ای در وردپرس را با هم حل کردیم.