۵۰% تخفیف ویژه طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی

افزونه Password Protected رمزگذاری محتوا در وردپرس

افزونه Password Protected رمزگذاری محتوا در وردپرس

نصب و فعال سازی

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان رمزدار در بخش تنظیمات پیشخوان سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد، روی آن کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات افزونه هدایت شوید و امکان رمزگذاری محتوا در وردپرس را ایجاد کنید.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید ابتدا تیک گزینه وضعیت حفاظت رمز عبور را فعال کنید تا کارکرد افزونه جهت رمزگذاری محتوا در وردپرس شروع شود.
سپس از بخش Protected Permissions مشخص کنید که این رمزگذاری به چه شکلی اعمال شود که به ترتیب عبارتند از:

  • اجازه به مدیران سایت جهت مشاهده سایت بدون نیاز به وارد کردن رمز
  • اجازه به کلیه کاربران وارد شده در سایت
  • اجازه به فید سایت

که در صورت غیرفعال بودن تیک هر یک از گزینه‌های موجود لازم است تا برای مشاهده سایت رمز تعیین شده وارد شود.
در نهایت در کادر مربوط به رمز، رمز مورد نظر را وارد کرده و بر روی ذخیره تغییرات کلیک کنید. حال آدرس سایت خود را که باز کنید مشابه تصویر زیر خواهید دید که از شما برای مشاهده سایت، رمزی درخواست خواهد شد که پس از وارد کردن رمز می توانید محتوای سایت را در هر صفحه‌ای که هستید مشاهده کنید. در واقع عملیات رمزگذاری محتوا در وردپرس انجام شده است.

همانطور که در آدرس‌بار سایت نیز مشاهده می‌کنید پس از وارد کردن رمز به آدرس مورد نظر که در اینجا صفحه اصلی سایت می‌باشد هداست خواهید شد.

دسترسی وردپرس به آی‌پی خاص

از دیگر قابلیت‌های این افزونه این است که تنها به آی‌پی خاصی امکان نمایش سایت را فراهم می‌کند که در این صورت می‌توانید هر آی‌پی را در هر خط در بخش Allow IP Addresses وارد کنید تا سایت تنها برای آی‌پی تعیین شده نمایش داده شود.
البته این مورد پیشنهاد نمی‌شود چرا که به احتمال زیاد آی‌پی شما اختصاصی نیست و در صورت تغییر آی‌پی به سایت دسترسی نخواهید داشت.

شاد باشید..

دانلود افزونه Password Protected

صفحه افزونه