۵۰% تخفیف ویژه طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی

افزونه File Manager مدیریت فایل ها در وردپرس

افزونه File Manager مدیریت فایل ها در وردپرس

توضیحات مختصر

این افزونه در دونسخه Demo و Premium عرضه شده است که در نسخه Demo یک سری از قابلیت ها از قبیل تنظیمات افزونه ، Text Editor پیشرفته ، مرتب کردن فایل ها و… وجود ندارد و برای دسترسی به آن می بایستی نسخه حرفه ای یا Premium آن را تهیه نماییم.

نکته قابل بحث این است که شما با استفاده از این افزونه وردپرس به کلیه قسمت های File Manager هاست دسترسی نخواهید داشت و فقط به فایل های مربوط به وردپرس و فایل هایی  که در محل ذخیره وردپرس وجود دارد دسترسی دارید و میتوانید آن ها را ویرایش کنید.

آموزش کار با File Manager

ابتدا آخرین نسخه افزونه را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان می توانید دانلود نمایید و در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی کنید.
بعد از نصب و فعال سازی ، گزینه ای به منوی پیشخوان تحت عنوان File Manager اضافه می شود که در نسخه Demo این افزونه فقط گزینه اول یعنی WP File Manager فعال است و ما با ورود به این بخش میتوانیم فعالیت های مربوطه را انجام دهیم و مدیریت فایل ها در وردپرس را انجام دهیم. 

با ورود به این بخش مشاهده می کنیم که تمامی فایل های مربوط به وردپرس برای ما به نمایش کشیده شده است و ما میتوانیم از آن دقیقا مانند Cpanel File Manager استفاده کنیم.

با کلیک راست کردن بر روی هر فایل ما اقدامات اولیه از قبیل نمایش ، ویرایش ، حذف ، فشرده سازی فایل نیز مشاهده می شود و می توانیم مدیریت فایل ها در وردپرس را انجام دهیم. 

دانلود افزونه File Manager

صفحه افزونه