۵۰% تخفیف ویژه طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی

افزونه WP Editor Widget ویرایشگر متن حرفه ای ابزارک در وردپرس

افزونه WP Editor Widget ویرایشگر متن حرفه ای ابزارک در وردپرس

توضیحات مختصر

این افزونه کاربردی وردپرس توسط feedmeastraycat که آخرین آپدیت این  افزونه کاربردی وردپرس ، حدود سه ماه می گذرد. این افزونه کاربردی وردپرس از نسخه ۳٫۵٫۱ به بالا سازگار است و در نسخه های پایین تر وردپرس اجرا نمیشود.
از قابلیت  های این افزونه کاربردی وردپرس این است که ابزارک جدیدی به ابزارک های موجود اضافه می نماید که قابلیت و کارایی ویرایشگر متن در وردپرس را دارد.

آموزش کار با افزونه

ابتدا این افزونه کاربردی وردپرس را انتهای همین آموزش به صورت کاملا رایگان دانلود و در وردپرس سایت خود نصب کنید. دقت لازم را داشت باشید که این افزونه کاربردی وردپرس دارای هیچگونه تنظیمات خاصی نیست و همه در قالب یک ابزارک حرفه ای به ما نمایش داده شده است. تا بتوانیم ویرایشگر متن در وردپرس را ایجاد کنیم.
بعد از نصب و فعال سازی به قسمت نمایش رفته و از زیر منو های موجود روی گزینه ابزارک کلیک کرده و وارد بخش ابزارک های وردپرس می شویم.

با ورود به این ناحیه شاهد اضافه شدن ابزارک جدیدی تحت عنوان “Rich Text” می شویم که این افزونه کاربردی وردپرس آن را به ابزارک های موجود اضافه کرده است. ابزارک را انتخاب کرده و به سایدبار مورد نظر با عمل کشیدن و رها کردن انتقال میدهیم تا ویرایشگر متن در وردپرس را در بخش ابزارک ها داشته باشیم.

در ادامه می بایستی طبق تصویر زیر عنوانی برای ابزارک انتخاب کنیم و میتوانیم تیک Output Title را انتخاب کنیم که در خروجی عنوان ابزارک را به ما نمایش دهد. سوالی که ممکن است به ذهن شما برخورد کند این است که پس ویرایشگر متن در وردپرس کجاست؟ در جواب نیز باید بگویم که با کلیک بر روی گزینه Edit Content وارد ناحیه ویرایشگر متن می شویم.

همانطور که ملاحظه می کنید با کلیک بر روی گزینه Edit Content پنجره ای ظاهر شد که ویرایشگر متن در وردپرس آن دقیقا مانند ویرایشگر متن پیش فرض وردپرس است که ما یک متن را به عنوان تست و تصویری را قرار داده ایم که در خروجی کار به شما نمایش دهیم. در نهایت روی گزینه Save and Close کلیک میکنیم.

حال کافیست که وارد سایت خود شویم و در سایدبار سایت خود ، خروجی این افزونه کاربردی وردپرس را مشاهده کنیم.

 دانلود افزونه WP Editor Widget

صفحه افزونه