۵ روش اثبات شده برای افزایش رتبه بندی Google شما

پنج منطقه برتر که باید برای بهبود رتبه بندی SERP و ترافیک ارگانیک خود تمرکز کنید کدامند؟ چه مدت طول می کشد تا نتایج SEO را مشاهده کنید؟ در این پست پیدا کنید.

همه علاقه مند به بهبود دید خود در وب هستند. بسیاری به دنبال میانبر هستند.

واقعیت این است که SEO بیشتر یک بازی طولانی است و هر کسی که نتیجه سریع می دهد باید با سطح بالایی از بدبینی استقبال شود

این پست مراحل لازم برای تقویت قابلیت مشاهده در صفحات نتایج موتور جستجوی Google (SERP) را برطرف می کند.

این گفت ، من می دانم که شما به همان اندازه علاقه مند به دانستن یک چیز هستید.

چقدر طول می کشد تا رتبه بندی گوگل بهبود یابد؟

من عضوی از بدنم می روم تا به شما پاسخ قطعی در مورد مدت زمان جستجوگر SEO بدهم: بستگی دارد.

در حالی که من تشخیص می دهم این ناامیدکننده است و به نظر می رسد یک copout است ، اما این حقیقت است.

سئو در خلا happen اتفاق نمی افتد. هر موقعیتی مجموعه متغیرهای منحصر به فردی را ارائه می دهد.

مهارت ، بودجه ، سطح رقابت و چگونگی ایجاد وب سایت در برابر رقابت همه می توانند در سرعت حرکت شماره گیری نقش داشته باشند.

بنابراین ، با توجه به این نکته ، بیایید آن را به معنای کمی قابل تجزیه تجزیه و تحلیل کنیم و بررسی کنیم چه کاری می توانید انجام دهید تا اتفاقات زودتر رخ دهد ، نه دیرتر.

بهبود مستمر حیاتی است
در طی Hangout ساعت کار Google Webmaster Central در مارس گذشته ، این سوال مطرح شد که چه مدت طول می کشد تا شاهد بهبود رتبه بندی باشیم.

جان مولر ، تحلیلگر ارشد مدیر مستندات وب در گوگل ، تأکید کرد که مدتی طول می کشد. به طور خلاصه ، زیرا الگوریتم موتور جستجو باید پس از اجرای تغییرات ، ارزیابی مجدد از کل سایت شما انجام دهد.

با توجه به تعداد عوامل موجود ، نباید انتظار تغییر سریع در SERP ها را داشت.

مولر همچنین تأیید کرد که حتی اگر تغییرات اساسی در طراحی و عملکرد وب سایت خود ایجاد کنید ، تأثیر آن ممکن است دو ماه یا حتی یک سال طول بکشد.

وی همچنین هشدار داد که پس از ارتقا سایت خود ، فقط نباید بنشینید و منتظر نتیجه باشید. بهتر است که کار در وب سایت خود را ادامه دهید و هدف نهایی آن بهبود مستمر باشد.

بهبود مداوم مهم است ، زیرا می تواند تأثیر مثبتی در نحوه خزیدن و نمایه سازی سایت شما داشته باشد. آدرسهای اینترنتی با کیفیت پایین کمتر توسط Googlebot خزیده می شوند که از لحاظ تئوری می تواند باعث افزایش زمان ارزیابی مجدد شود.

با این گفته ، حذف خودکار صفحات کم خزیده شده ایده خوبی نیست. برخی از این صفحات می توانند برای عبارات کلیدی با ارزش رتبه بندی شوند و حذف ممکن است بر رتبه بندی و بازدید شما تأثیر منفی بگذارد.

این خطر دلیل اصلی توصیه Google برای بهبود مداوم نسبت به حذف صفحات است.

چقد طول میکشه

چه مدت طول می کشد تا در Google رتبه بندی شود
مطالعه ای که توسط Ahrefs انجام شد ، اطلاعات جالبی را از نظر مدت زمان لازم برای رتبه بندی در Google به دست آورد.

به طور متوسط ​​، صفحه ای که در ۱۰ لیست برتر قرار گرفته بود ، بیش از ۲ سال داشت. علاوه بر این ، میانگین سنی صفحاتی که در رتبه اول قرار گرفتند تقریباً ۳ سال داشت.
در میان صفحاتی که در ۱۰ صفحه اول قرار گرفته اند ، تنها ۲۲ درصد آنها کمتر از ۱ سال داشته اند.
از همه صفحات این مطالعه ، فقط حدود ۶ درصد در ۱۰ نتیجه برتر موتور جستجو حداقل برای یک کلمه کلیدی در مدت یک سال ظاهر شده اند.
با بزرگنمایی در صفحات بالای ۶ درصدی ، اکثر آنها در عرض ۲ تا ۶ ماه توانستند از هیچ جا به ۱۰ صفحه برتر نرسند.
بنابراین ، براساس یافته های آنها ، حدود ۹۴ درصد از صفحات این مطالعه هرگز در طول یک سال به ۱۰ رتبه برتر موتور جستجو راه پیدا نکردند.

چگونه رتبه بندی Google خود را بهبود بخشیم

همانطور که می بینید ، رسیدن به ۱۰ SERP برتر در کمتر از ۱ سال ، به سختی کار ، مهارت و گاهی شانس نیاز دارد. و این ما را به موضوع بحث امروز درباره چگونگی بهبود رتبه بندی Google خود بازمی گرداند.

بنابراین ، اگر می خواهید با بردن وب سایت خود به صفحه اول Google فروش و تبدیل خود را افزایش دهید ، در اینجا پنج مرحله وجود دارد که باید بردارید.

۱. با یک بنیاد صدا شروع کنید

ساختار وب و معماری اطلاعات ضعیف می تواند حتی بهترین کمپین های جستجوگرها را نابود کند.

اگر پیمایش وب سایت شما برای کاربران و جستجوی Google برای آن دشوار باشد ، احتمالاً رتبه بندی شما آسیب می بیند.

به “قابلیت استفاده اول” در یک سیستم عامل تلفن همراه فکر کنید. این مسیر موفقیت است.

حسابرسی فنی SEO را انجام دهید

الگوریتم Google شامل صدها (اگر نه هزاران) سیگنال ، به علاوه یادگیری ماشین برای تعیین رتبه بندی جستجوها است.

همانطور که گفته شد ، تمایل به اصول SEO به شما نسبت به بسیاری از رقبا برتری می بخشد.

در اینجا فرایندی گام به گام دنبال می شود.

محتوای تکراری را برطرف کنید

مسائل محتوای تکراری اغلب مربوط به مسائل فنی است. متداول ترین نسخه های متعدد یک صفحه است.

به عنوان مثال ، http://www.yousite.com ، https://www.yousite.com ، http://yousite.com و https://yousite.com توسط Google به عنوان چهار صفحه مختلف با یکسان در نظر گرفته می شود محتوا.

با تنظیم قوانین هدایت مناسب در پرونده .htaccess این مشکل برطرف می شود

۲. بهینه سازی برای تلفن همراه

با راه اندازی فهرست اول موبایل توسط Google ، وب سایت شما باید آزمون Mobile-Friendly را پشت سر بگذارد.

به گفته گوگل:

“… سیستم های خزنده ، نمایه سازی و رتبه بندی ما معمولاً از نسخه دسک تاپ محتوای یک صفحه استفاده کرده اند.. نمایه سازی برای اولین بار از طریق تلفن همراه به این معنی است که ما از صفحه تلفن همراه صفحه برای فهرست بندی و رتبه بندی استفاده خواهیم کرد …”

برای جلوگیری از بحران رتبه بندی موبایل ، باید وظایف و عملکرد موبایل را دو برابر کنید.

وظایف

به این فکر کنید که کاربران پس از ورود به سایت ، می خواهند در سایت شما چه کاری انجام دهند. آنها باید بتوانند آن کارهای اساسی را به راحتی و بدون مشکل انجام دهند ، حتی در حین انجام چند وظیفه.

سه تا پنج هدف اول بازدید کنندگان سایت شما چیست؟ اطمینان حاصل کنید که دستیابی به آنها در سایت موبایل شما بدون زحمت انجام می شود.

کارایی

آیا بازدیدکنندگان خود را برای دسترسی به خدمات یا محصولی که شما ارائه می دهید ، بی نهایت پیمایش می کنند؟

آیا تصاویر باعث بارگذاری در وب سایت شما می شوند؟

آیا می دانید Google از ماه ژوئیه از سرعت صفحه به عنوان عامل رتبه بندی جستجوی تلفن همراه استفاده خواهد کرد؟

زمان بارگیری فاکتور بزرگی در دستگاه های تلفن همراه است ، خصوصاً از آنجا که بیشتر اتصالات در تلفن همراه کندتر از رایانه های شخصی است.

۳. بهینه سازی سرعت

هم برای موبایل و هم برای دسک تاپ ، شما باید به طور مداوم سرعت را کنترل کرده و آن را بهبود ببخشید.

برای محک زدن عملکرد از ابزار Google PageSpeed ​​استفاده کنید.

در اینجا چگونگی اجرای بهینه سازی سرعت صفحه وجود دارد:

اندازه پرونده تصویر

از برنامه ویرایش تصویر مورد علاقه خود استفاده کنید.

قبل از بارگذاری ، می توانید با استفاده از یک ابزار فشرده سازی و بهینه سازی تصویر ، تصویر خود را بیشتر بهینه کنید.

سرانجام ، همیشه تأیید کنید که ابعاد تصویر در فضای ذخیره شده تصویر مناسب است تا ظاهری تمیز و ساختاری را در صفحه وب زنده خود حفظ کند.

ذخیره مرورگر

وقتی یک مرورگر وب یک صفحه را بارگیری می کند ، تعدادی از منابع را بارگیری می کند. حافظه پنهان مرورگر این فایل های منابع را به صورت محلی در رایانه کاربران ذخیره می کند. به این ترتیب ، هنگامی که کاربر به صفحه جدیدی می رود ، نیازی به بارگیری مجدد این منابع نیست.

برای اکثر سایت ها ، بهترین راه برای فعال کردن حافظه پنهان مرورگر ، افزودن کد به پرونده .htaccess میزبان وب / سرور است.

برای وردپرس ، افزونه هایی برای تحقق این امر در دسترس است.

مدیریت اسکریپت

قبل از بارگذاری فایلهای بیشمار JS و CSS برای ارتقا your سایت خود ، مطمئن شوید که واقعاً به آن موارد اضافی اضافی نیاز دارید زیرا در پایان سرعت وب سایت شما کم می شود.

همچنین می توانید با لغو نظرات ، پرونده های خود را کوچک کنید تا کارها سریع ادامه یابد.

اگر امکان ادغام چندین اسکریپت در یک پرونده وجود دارد ، به دنبال آن بروید. به این ترتیب ، فقط یک تماس بازیابی با سرور برای بارگذاری همه اسکریپت ها وجود دارد.

۴- روی پیوندها کار کنید

پیوندهای داخلی و خارجی همچنان تأثیر بسزایی در رتبه بندی وب سایت شما دارند.

در اینجا چند نکته برای پرداخت بازی پیوند خود آورده شده است:

پیوندهای شکسته را برطرف کنید
بسیاری از دارندگان وب سایت عادت دارند پیوندهای خراب را نادیده بگیرند. این می تواند تجربه کاربری کمتر از ایده آل را ایجاد کند.

با اجرای یک خزیدن در سایت خود با ابزارهایی مانند W3C Link Checker ، به راحتی می توانید خطاهای ۴۰۴ را تشخیص داده و آنها را برطرف کنید.

متن لنگر دقیق مسابقه

سو Ab استفاده از متن لنگر دقیق مطابقت می تواند به عنوان یک استراتژی پیوند خارجی سمی باشد اما هنوز هم هنگام انتخاب متن لنگر داخلی نقش زیادی دارد.

مانند هر مورد ، هرزنامه نباشید ، اما اگر مرتبط است – از آن استفاده کنید.

نام های سایت را به پیوند تبدیل کنید
با تنظیم Google Alert از ذکر سایت خود مطلع شوید.

این به شما کمک می کند نام های تجاری خود را در سراسر وب دنبال کنید.

در مواردی که ذکر نامها پیوندی ندارند ، با مدیر وب سایت تماس بگیرید و از آنها بخواهید که ذکر نام را به لینک تبدیل کنند.

۵. بهینه سازی در صفحه

Google می خواهد در اینجا به شما کمک کند. آنها راهنمای شروع بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را برای هر کسی که علاقه مند به تبلیغ محتوای آنلاین از طریق جستجوی Google است ، تولید کرده است.

همانند معماری وب سایت ، فقط انجام اصول اولیه ، همانطور که در این راهنما توضیح داده شده است ، شما را از بسیاری از رقبای خود بالاتر و بالاتر قرار می دهد.

بهترین روش ها
به Google بگویید صفحات شما چیست
این کار را با افزودن داده های ساخت یافته در سراسر سایت خود انجام دهید. به این ترتیب ، Google می تواند به راحتی درک کند که هر صفحه مربوط به چه چیزی است.

طرحواره قالبی است که توسط Google ترجیح داده شده است.

انواع طرحواره شامل دستور العمل ها ، مشاغل ، محصولات ، نویسندگان و موارد دیگر است.

ایجاد عناوین منحصر به فرد ، مختصر و توصیفی
عنوانی ایجاد کنید که برخلاف مجموعه ای از کلمات کلیدی ، طبیعی و توصیفی باشد.

هر صفحه به یک عنوان منحصر به فرد نیاز دارد.

توضیحات متا «با کلیک» قابل انجام است
حتی اگر توضیحات متا تأثیر مستقیمی در رتبه بندی وب سایت شما نداشته باشد ، آنها نقش مهمی در CTR دارند. این به نوبه خود می تواند میزان بازدید شما را افزایش دهد.

بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که همه توصیفات منحصر به فرد و مقاومت ناپذیر برای کلیک هستند. اگر از توصیفی استفاده نمی کنید یا اگر Google توصیف شما را دوست ندارد ، آن را به صورت خودکار شرح می دهد.

نتیجه

در حالی که گوگل به بستن روش های اسپم و اسپم ادامه می دهد ، هر کسی که در زمینه بازاریابی دیجیتال جدی باشد باید نگاهی طولانی بیندازد.

مشاوره و راهنمایی رایگان

پاسخ سوالات در مورد تمامی خدمات نوین سایت